Blog
Terka  16. 6. 2016

Pozávodní regenerace alá Terka

Pozávodní regenerace alá Terka

Tento krátký článek je zaměřený na mé oblíbené prostředky regenerace po závodech a po náročnějších trénincích. Tyto jednoduché a všeobecně známé metody regenerace jsou dostupné úplně všem a můžete je praktikovat úplně všude. Nejsou náročné na čas a opravdu pomůžou, abyste byli brzy opět připravení pustit se naplno do tréninku.   

 

1) Ledová sprcha

Možná tomu nebudete chtít uvěřit, ale dát si po ledovou sprchu po každém závodě, je úplně úžasná věc. Vždy když mám možnost, tak tuhle regenerační výpomoc využiji. Čím studenější, samozřejmě tím - lepší. Zaměřte se na nohy (lýtka) a pořádně si je zchlaďte.

 











2) Masážní válec

Na tuhle regenerační pomůcku nedám dopustit. Od té doby, co jsem od přítele dostala k narozeninám masážní válec, se mi regenerace po závodech zkrátila na poloviční čas. Když nemáte příležitost nechat si dopřát po závodě pořádnou hloubkovou masáž, tahle pomůcka Vám nahradí maserské ruce a vystačíte si úplně sami. Sice si zpočátku možná budete připadat trochu směšně při válení se po podlaze, ale brzy se s válcem určitě spřátelíte a oceníte jednoduchost a účinnost téhle „věcičky“. Vřele doporučuji a dá se sehnat i celkem levně.

 












3) Regenerační mast

Asi už jste po závodech stejně jako já vyzkoušeli různé chladivé i hřejivé masti na bolavé a unavené svaly. Dnes můžete koupit nejrůznější kvalitní a drahé masti, po jejichž použití budete mít svaly za chvilku opět „jako nové“. Já jsem své experimentování s mastmi ukončila a používám starou dobrou KOŇSKOU MAST. Tato chladivá regenerační mast mi skvěle vyhovuje. Příjemně chladí, rychle se vstřebává, celkem i voní po bylinkách, má dobou konzistenci a je k dostání všude za pár korun a to pořádný „kýbl“.

 









4) Nohy NAHORU

Mojí poslední osvědčenou a extra jednoduchou metodou regenerace je, hodit si na chvíli nohy nahoru. Praktikuji každý večer před spaním, když koukám na nějaký film. Přibližně na deset minut si v posteli zapřu nohy o stěnu, pořádně do pravého úhlu, a nechám je odkrvit. Pak vyskočím, nechám zase rozproudit krev až do konečků prstů na nohou a jdu spokojeně spát. K  této metodě regenerace nohou potřebujete jenom zeď a pár minut volného času, kdy současně můžete zavřít oči a zkusit regenerovat nejen nohy, ale zkusit uvolnit celé tělo a chvíli prostě o ničem nepřemýšlet.

Terka1. 1. 2018

Deník - 4. týden Prosinec (`17-TE)

Můj tréninkový deník za období 25.12.-31.12.2017

Terka24. 12. 2017

Deník - 3. týden Prosinec (`17-TE)

Můj tréninkový deník za období 18.12.-24.12.2017

Terka18. 12. 2017

Deník - 2. týden Prosinec (`17-TE)

Můj tréninkový deník za období 11.12.-17.12.2017

Terka11. 12. 2017

Deník - 1. týden Prosinec (`17-TE)

Můj tréninkový deník za období 4.12.-10.12.2017

                                                                   --- PARTNEŘI ---

 

--- SPŘÁTELENÉ WEBY ---