Blog
Tomáš  25. 10. 2016

Deník - 3. týden - Říjen

Deník - 3. týden - Říjen

Hned po návratu z Egyptu jsem měl v plánu dát si delší běh obecné vytrvalosti v neděli. Byl jsem však tak rozlámaný a unavený z noční cesty letadlem, kdy jsem téměř nespal, že jsem si nakonec dal jen 13km volně a dlouhý běh jsem nechal na pondělí.

V pondělí jsem si dal tedy delší běh 24km a nakonec se běželo docela dobře. Stačilo se trochu dospat a celkový odpočinek od běhu z dovolené byl znát. Dlouhý běh jsem šel na pohodu, ale občas se mi chtělo i trochu zrychlit, takže konečné průměrné tempo bylo 4:44 na vcelku vlnité trase.

Úterý jsem si dal volnější, výklus a chvilku šlapání na eliptikalu.

Ve středu jsem nám s Terkou naplánoval společný náročnější trénink. Po rozehřátí a abecedě jsme se pustili do kilometrových intervalů. Prvně jsem chtěl jít odběhnout trénink na dráze, ale po dopoledním dešti byla dráha dost zaplavená. Skončily jsme tedy na hliněné cestě, která vede k pile a je poměrně rovinatá. Má něco málo přes kilometr, takže kilometrové intervaly se tam běhat dají docela dobře. I tak je vcelku velký tempový rozdíl pokud běžíte jedním nebo druhý směrem. Pár metrů převýšení hold udělá rozdíl. Bahno a kaluže tam byli taktéž, ale vždy se to dalo někudy prokličkovat.Při trénink jsem se cítil dobře, při 4. intervalu jsem do toho šlápnul vážně naplno, hodinky ukázali něco kolem 3:22 (nato jaký byl povrch pro běh jsem byl celkem spokojený).

Čtvrtek i pátek jsem pojal nakonec regeneračně. V pátek jsem měl sice nejdříve naplánovaný ostřejší trénink, ale nakonec jsem jel pracovně do Prahy. Tak jsem si víc odpočinul, předělal jsem trochu plán a v sobotu jsme s Terkou vyběhli na další dlouhý běh.

Tentokrát jsem chtěl jít volněji ale trochu delší trasu kolem 30km. Vše vyšlo podle plánu, běželo se mi fajn a konečné průměrné tempo jsem měl 4:56. Po tréninku jsem byl příjemně unaven. Jelikož jsme předešlé týdny měli o dost menší naběhané objemy, nechtěl jsem kilometráž zvýšit tento týden extrémně a v neděli jsem si dal radši úplný oraz od běhu. Přeci jen další týden již v pátek běžíme půlmaraton ve Velešíně, kde bych rád podal slušný výkon Laughing

Pondělí - dopo dlouhý běh 24km - EM, celo kryo, kompenzační a protahovací cvičení, automasáž (nově se zkouším více zaměřit při automasáži na chodidla (reflexní masáž) -> v nějakém článku popíši techniku jak na to)

Úterý - dopo 8km volný běh EM, odpo 25min eliptikal, trochu cvičení, protahovací cviky, automasáže

Středa -  dopo 5km zahřátí jogging EM, odpo společný trénink s Terkou - celkem 14km - 5x1km s meziklusem 500m EM, večer bazén 1000m kraul volně, vířivky, sauna

Čtvrtek - regenerace, odpo 8km rege výklus EM, protahovací a kompenzační cvičení, automasáže

Pátek - od rána pracovní cesta Praha, na podvečer 5km výklus EM, protahovací cviky

Sobota - dopo ve škole, odpo dlouhý běh s Terkou volněji - 30km EM, protahovací cviky, automasáž

Neděle - dopo volno, odpo kompenzační cvičení + 10min eliptikal, masáž s Terkou, protahovací cvičení, automasáž

  • Celkem za týden 94km běh + 35min eliptikal + 1km plavání
  • Celkem cca 10 hodin aktivit
Tomáš21. 5. 2018

Czech Shaolin Temple - TaiChi, Shaolin a čínská medicína

Jak jsem se dostal blíže k Taichi, Shaolin a čínské medicíně ?!

Tomáš21. 5. 2018

Deník - 3. týden Květen (`18)

Muj tréninkový deník za období 14.5.-20.5.2018

Tomáš14. 5. 2018

Deník - 2. týden Květen (`18)

Muj tréninkový deník za období 7.5.-13.5.2018

Tomáš12. 5. 2018

Překvapení v Praze (TOP Indonéská restaurace)

Jak jsem zase po delší době objevil vážně exklusivní restauraci s autentickými chutěmi a pokrmy z kvalitních surovin

                                                                   --- PARTNEŘI ---


--- SPŘÁTELENÉ WEBY ---