Blog
Tomáš  19.11.2017

Deník - 3. týden - Listopad (`17)

Deník - 3. týden - Listopad (`17)

V pondělí už jsem zařadil trochu intenzitu, nicméně od Egypta mě postihl lehčí průjem, snad nic vážného, ale tělo není úplně plné síly. Odpoledne a v úterý jsem tak pouze jen klusal a nedával tělu raději moc záhul, odpoledne jsem dal eliptikal.

Ve středu jsem si dal podobný trénink jako den před odjezdem do Egypta. Začal jsem volně a pomalu jsem stupňoval pohodlně tempo. Běželo se pěkně a nakonec to dalo průměr 4:14 min/km na trati s převýšením kolem 200m, ke konci už to však bylo tempo, klasického tempáče. Odpoledne eliptikal, regenerace v bazénu a sauně.

Čtvrtek byl odpočinkový, eliptikal, 7km klus, protahování a cvičení.

V pátek dopoledne jsme se po dlouhé době vydal na dráhu. Dal jsem si sestupňované úseky, nicméně neběhalo se mi moc dobře, cítil jsem, že nejsem odpočatý. Poslední dny jsem měl hodně práce a spal jsem jen 6-7 hodin, tak si od středy ještě tělo nestihlo úplně odpočinout. Odpoledne jsem vyklusl 6 km a jinak pracoval.

V sobotu jsme vyběhli společně s Terkou. Já si dal jen klus, Terka pak šla "lítat" kopce, cestou zpět jsem jí zase nabral a vyklusli jsme zpět domů - dohromady 9km volně. Odpoledne jsme zajeli do sauny. Já si dal ráno i odpoledne ještě krátce eliptical a cvičení.

V neděli jsem jel pracovně něco pořešit do Prahy. V Praze jsem pak zašel s kamarády do fitka lehce zacvičit a 10 minut jsem jen protočil nohy na cyklo trenažéru. Pak jsme zašli ještě do finské sauny. Neděle tedy bez běhu, pojatá spíše odpočinkově.

Pozn. - Když píšu k eliptickému trenažeru + Maska -> znamená to, že dávám eliptický trenažér a na hlavě mám elevation training mask (takovou tu masku, která vám ubírá vzduch). Nějak extra to nefunguje (určitě ne na červené krvinky, jak se někde píše), ale na jednu věc přeci jen jo. Uzavřel jsem si téměř všechny komory a nechávám propouštět jen minimum vzduchu. Silně do toho vydechu - tzn. trénink svalů bráníce, dýchacích svalů apod. Na to to určitě špatné není Cool

 

Pondělí – dopo 10km - 2x2km + 3+3 kopce 150m EM, odpo 5km jogging EM, protahovací a kompenzační cvičení, automasáž

Úterý – dopo 8km joggin EM, odpo 30min elliptical, protahovací cvičení, automasáž, rege koupel

 

Středa – dopo 14km stupňovaný volný tempový běh EM, odpo 30 min eliptical + maska, bazén 500m + sauna + vířivky, protahovací cvičení

Čtvrtek – dopo 30 min eliptical + maska, odpo 7km jogging EM, protahovací a kompenzační cvičení, rege koupel, automasáž

 

Pátek – dopo 11km - dráha, 1600-1200-800-400 EM, odpo 6km jogging EM, protahovací cvičení, automasž

 

Sobota – ráno 15 min elliptical + M, dopo 9km jogging EM, infra + bylinková sauna odpo, elliptical 15 min znovu, protahovací a kompenzační cvičení

Neděle - cesta do Prahy a zpět, 3x finská sauna, 20 min kompenzační cvičení + 10 min cyklo trenažér, protahovací cvičení

 

  • Celkem za týden 71 km běh + 120 min elliptical + 500m plavání
  • Celkem cca 9 hodin aktivit

    A kluci už lítají v Keni, a to mi chybí Cry


Tomáš10.12.2017

Deník - 1. týden Prosinec (`17)

Můj tréninkový deník za období 4.12.-10.12.2017

Tomáš3.12.2017

Deník - přelom Listopad / Prosinec (`17)

Můj tréninkový deník za období 27.11.-3.12.2017

Tomáš26.11.2017

Deník - 4. týden - Listopad (`17)

Můj tréninkový deník za období 20.11.-26.11.2017

Tomáš21.11.2017

Běžecký trénink v zimě – tréninkový plán

Pokračování v tématu, jak trénovat v zimě, něco o zimním objemovém tréninku

                                                                   --- PARTNEŘI ---

 

--- SPŘÁTELENÉ WEBY ---